نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد الگـوهـای ارتبـاطات خانواده / استادان بررسی رابطه بین ارزش‌های فرهنگی جامعه و گرایش‌های تفکر انتقادی دانشجویان با واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
  • اختلال کمبود توجه/ فزون کنشی و اختلال سلوک بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
  • ارزش‌های فرهنگی بررسی رابطه بین ارزش‌های فرهنگی جامعه و گرایش‌های تفکر انتقادی دانشجویان با واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
  • ارزیابی شناختی نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]
  • انتظار معلم از دانش¬آموز پیش‌بینی شادمانی دانش‌آموزان با توجه به ادراک آن‌ها از انتظارات معلم، نحوه‌ی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
  • انگیزش پیشرفت تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانی‌های آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
  • انگیزش تحصیلی ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]
  • انگیزش تحصیلی طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]
  • انگیزش تحصیلی و نگرانی‌های آینده تحصیلی ـ شغلی تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانی‌های آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
  • انگیزه‌ی تحصیلی تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیست‌شناسی بر انگیره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]

ب

  • باورهای ماکیاولیستی بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدم‌کفایت اجتماعی دانش‌آموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]
  • بی‌انگیزگی تحصیلی رابطه‌ی بین کیفیت تجارب یادگیری و بی‌انگیزگی تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 111-129]

پ

  • پیشرفت تحصیلی طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]

ت

  • تعامل معلم – دانش¬آموز پیش‌بینی شادمانی دانش‌آموزان با توجه به ادراک آن‌ها از انتظارات معلم، نحوه‌ی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]
  • تنظیم هیجانی نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]

ح

  • حمایت تحصیلی بررسی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخه‌ی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]

خ

  • خودکارآمدی پیش‌بینی شادمانی دانش‌آموزان با توجه به ادراک آن‌ها از انتظارات معلم، نحوه‌ی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]

د

  • دانش‌آموزان ابتدایی بررسی رفتارهای مدد جویانه‌ی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در کلاس ریاضی: نقش پرسش در تعاملات کلاسی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
  • دانشجویان ایرانی بررسی رابطه بین ارزش‌های فرهنگی جامعه و گرایش‌های تفکر انتقادی دانشجویان با واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]

ر

  • روابط همگنان بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
  • روایی بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
  • روش فعال فناورانه (TEAL) تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیست‌شناسی بر انگیره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 1-16]

س

  • ساختار عاملی مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش روابط همگنان (PRQ) [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 63-83]
  • سبک‌های اسناد بررسی ارتباط بین سبک‌های اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]

ش

  • شادمانی پیش‌بینی شادمانی دانش‌آموزان با توجه به ادراک آن‌ها از انتظارات معلم، نحوه‌ی تعامل معلم و خودکارآمدی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 83-109]

ط

  • طراحی آموزشی طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]

ع

  • عدم کفایت اجتماعی بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدم‌کفایت اجتماعی دانش‌آموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]

ف

  • فرزندپروری نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]

ک

  • کفایت اجتماعی بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدم‌کفایت اجتماعی دانش‌آموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]
  • کفایت روان‌سنجی بررسی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخه‌ی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]
  • کلیدی: پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]
  • کیفیت تجارب یادگیری رابطه‌ی بین کیفیت تجارب یادگیری و بی‌انگیزگی تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 111-129]

گ

  • گرایش‌های تفکـر انتقـادی بررسی رابطه بین ارزش‌های فرهنگی جامعه و گرایش‌های تفکر انتقادی دانشجویان با واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و استادان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 103-134]
  • گرایش‌های مذهبی بررسی ارتباط بین سبک‌های اسناد و گرایش مذهبی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 85-101]

م

  • مدل یادگیری کرومبولتز تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانی‌های آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
  • مشاوره شغلی تاثیر مشاوره شغلی گروهی به روش یادگیری کرومبولتز بر انگیزش پیشرفت، انگیزش تحصیلی، نگرانی‌های آینده تحصیلی- شغلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 1-25]
  • مقیاس حمایت تحصیلی بررسی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس حمایت تحصیلی (نسخه‌ی فارسی) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 47-60]

ن

  • نگرش نسبت به درس ریاضی بررسی رفتارهای مدد جویانه‌ی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در کلاس ریاضی: نقش پرسش در تعاملات کلاسی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
  • نگرش نسبت به محیط کلاس بررسی رفتارهای مدد جویانه‌ی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در کلاس ریاضی: نقش پرسش در تعاملات کلاسی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]

و

  • ویژگیهای روان‌سنجی مطالعه روان سنجی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-61]

ه

  • همدلی گرم بررسی نقش همدلی و باورهای ماکیاولیستی در کفایت و عدم‌کفایت اجتماعی دانش‌آموزان نه تا دوازده ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 61-82]
  • هیجانات تحصیلی ریاضی نقش ارزیابی شناختی در تبیین رابطه ابعاد فرزندپروری با هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 17-46]

ی

  • یادگیری عاطفی- اجتماعی ارائه الگویی علّی- تجربی از ارتباط بین یادگیری عاطفی- اجتماعی و موفقیّت تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 135-161]
  • یادگیری موقعیتی طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 131-152]